top of page
KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ditseizoen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze service
​
  • verzending binnen een werkdag 
  • verzendkosten Nederland€ 5,95
  • gratis verzending Nederland vanaf € 60,-
  • verzendkosten België € 12,25
  • verzendkosten Duitsland € 13,25
  • gratis verzending België en Duitsland vanaf € 150,-
  • niet goed? geld terug. Zie 'verzending en retourneren' onder 'meer informatie'
  • Instagram
Ideal logo
logo van Visa. Betaalmiddel op deze website.
Mastercard logo. Een betaalmiddel op deze website

© 2019 by ditseizoen.nl 

bottom of page